Wednesday, September 29, 2010

တားေရာ့ႏွင့္ သူ၏ ႐ုပ္ပံုမ်ား (၃)



(Source: http://hermetic.com/crowley/equinox/)

တကယ္တမ္း ဒီေဆာင္းပါးအခန္းဆက္ေတြကို တာဝန္ယူေရးတာက မမိုးသူပါ။ ကၽြန္ေတာ္က သူဘာသာျပန္ထားတာကို ႏွမ္းျဖဴးသေဘာ ၾကည့္ေပ်ာ္႐ႈေပ်ာ္ျဖစ္ေအာင္ ပံုေတြ ရွာထည့္၊ ဆြဲထည့္ ေပးတာပဲ လုပ္ခဲ့တာပါ။ ခု သူက ေကာက္႐ိုးပံုထဲ အပ္ေပ်ာက္ရွာသလို အင္မတန္မွ အလုပ္မ်ားေလေတာ့ ဒီေဆာင္းပါး အဆက္ကို ကၽြန္ေတာ္ကပဲ ႀကိဳးစားၿပီး ဘာသာျပန္ တင္ဆက္ေပးတာပါ။ တားေရာ့ရဲ႕ သေကၤတေတြက A ကေန Z အထိ စဥ္လိုက္မယ္ ဆိုရင္ျဖင့္ အေတာ္ေလး မ်ားေလတာေၾကာင့္ အခန္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဆက္ၿပီး ေရးရဦးမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီၾကားထဲ မမိုးသူ အဆင္ေျပတဲ့အခါ သူပဲ ဆက္လက္လို႔ ေရးသားပါလိမ့္မယ္။

အဆင္ေျပမည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ယံုၾကည္လ်က္
အုပ္စိုး

+ + + + + + +

Wednesday, September 22, 2010

ပေဟဠိဆန္ေသာ ျမန္မာစာေပ အေရးအသား


ဒီေဆာင္းပါးက ကၽြန္ေတာ္ေရးသားထားျခင္း မဟုတ္ပါ။ အတြဲ (၁၀) အမွတ္ (၉) စက္တင္ဘာ ၂၀၁၀ ထုတ္ သူရဇၨမဂၢဇင္းမွ “လွျမင့္ (ရန္ကုန္တကၠသိုလ္) ေရးသားထားေသာ ေဆာင္းပါးကို ဖတ္ၿပီး ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ပါသျဖင့္ ျပန္လည္ကူးယူၿပီး ေဝမွ် ေဖာ္ျပျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။

အဆင္ေျပမည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ယံုၾကည္လ်က္
အုပ္စိုး

=========================================

ျမန္မာစာေပ သမိုင္းတြင္ တစ္ခါတစ္ရံ၌ စာဆိုအခ်င္းခ်င္းေသာ္ လည္းေကာင္း၊ စာဆိုက စာဖတ္သူတို႔အား လည္းေကာင္း ဉာဏ္စမ္းလိုျခင္းေၾကာင့္ စာေပဖြဲ႕ႏြဲ႕ရာတြင္ တိုက္႐ိုက္ေရာဖြဲ႕မႈ မျပဳဘဲ အေတြးအေခၚ စိတ္ကူးဉာဏ္ ၾကြယ္ဝေစရန္ ရည္ရြယ္လ်က္ ပေဟဠိဆန္ေသာ အေရးအသားမ်ိဳးျဖင့္ ေရးသားမႈ ျပဳခဲ့ၾကသည္။ ျမန္မာစာေပတြင္ ပေဟဠိဆန္ေသာ အေရးအသား ေရးနည္းမ်ားစြာ ရွိခဲ့သည္။

အတိတ္ေခတ္ ျမန္မာစာေပတြင္ ပေဟဠိဆန္ေသာ အေရးအသားမ်ိဳးကို ရတု၊ ရကန္၊ ေမာ္ကြန္း၊ ပ်ိဳ႕၊ ဧခ်င္း စေသာ ကဗ်ာ လကၤာမ်ား၌ အလ်ဥ္းသင့္သည္ႏွင့္အမွ် ထည့္သြင္း ဖြဲ႕ဆိုမႈ ျပဳသကဲ့သို႔ တစ္ခါတစ္ရံ၌ ပေဟဠိဆန္ေအာင္ တီထြင္ေရးသားနည္းကိုလည္း အသံုးျပဳခဲ့ၾကသည္။ ပေဟဠိဆန္ေသာ ျမန္မာ အေရးအသားနည္းသည္ တစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦး ဉာဏ္စမ္းျခင္းသေဘာ၊ တစ္ဦးထံတစ္ဦး လွ်ိဳ႕ဝွက္စာေရးျခင္း သေဘာဟု ဆိုသင့္သည္။

Wednesday, September 15, 2010

ေဗဒင္ဆရာဆိုတာ (၃)



The crisis of today is the joke of tomorrow.
(H. G. Wells)

အင္တာနက္ကေန ကၽြန္ေတာ္စုေဆာင္းထားတဲ့ ေဗဒင္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ဟာသ အတိုအစေလးေတြပါ။ ဖတ္ရင္းေတြး၊ ေတြးရင္းျပံဳးမိေစဖို႔ တင္ဆက္လိုက္တာပါ။

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Sunday, September 12, 2010

ဖဲေဗဒင္ အေၾကာင္း သိေကာင္းစရာ (၄)

(Source: http://fortunetelling.mylastdesire.com/)

ဖဲေဗဒင္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေရးခဲ့တာ အပိုင္း ၃ပိုင္းအထိ ရွိသြားပါၿပီ။ အဲဒီေနာက္ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ဆက္လက္မေရးျဖစ္ခဲ့တာပါ။ ေစာင့္စားၿပီး ဖတ္႐ႈေနတဲ့လူေတြကိုေတာ့ အရင္ဆံုးေတာင္းပန္စကား ဆိုခ်င္ပါတယ္။ ဒီပို႔စ္ကို မဆက္ခင္မွာ အရင္က ပို႔စ္၃ ခုကို မဖတ္ရေသးသူေတြအတြက္ ျပန္လည္ လက္တို႔ခ်င္ပါတယ္။ ဒီလင့္ခ္ေတြမွာပါ။


ဒီအပိုင္းကေတာ့ ဖဲေဗဒင္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ေနာက္ဆံုးအပိုင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အရင္ပို႔စ္ေတြမွာ ဖဲေဗဒင္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အဆင့္ ၃ ဆင့္ကို ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။ ကဗ်ာေလးကိုလည္း ညႊန္းခဲ့ပါေသးတယ္။ ဒီတစ္ခါေတာ့ လက္ေတြ႕ တြက္ခ်က္တာကို နမူနာအေနနဲ႔ သံုးခ်ပ္တြဲ ဥပမာေတြနဲ႔ ရွင္းလင္းၿပီး ေျပာျပပါမယ္။ သံုးခ်ပ္တြဲကို နားလည္သြားရင္ျဖင့္ ေျခာက္ခ်ပ္တြဲ၊ ကိုးခ်ပ္တြဲ စသည္ျဖင့္ တြက္ခ်က္ရတာ မခဲယဥ္းေတာ့ပါဘူး။





ယေန႔ ၾကြလာ မိတ္သဟာ ခ်မ္းသာ ကိုယ္စိတ္ ျမဲပါေစ။
ဥပဒ္ ရန္ေဘး ကင္စင္ေဝး ၿငိမ္းေအး ၾကပါေစ။